Sprawdź produkty w super cenach!
Piec Kominkowy Żeliwny NORDFLAM AUGUSTA 7.8 kW CDP
Piec Kominkowy Żeliwny NORDFLAM AUGUSTA 7.8 kW CDP

3 598,00 zł

Cena regularna: 3 828,00 zł

Najniższa cena: 3 598,00 zł
szt.
Odkurzacz kominkowy Inferno 20L
Odkurzacz kominkowy Inferno 20L

199,99 zł

Cena regularna: 358,00 zł

Najniższa cena: 358,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO cappuccino 6kW
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO cappuccino 6kW

4 499,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 4 400,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW

4 499,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 4 400,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała

3 999,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 699,00 zł
szt.
Piec kominkowy NORDFLAM Ancona 9 kW
Piec kominkowy NORDFLAM Ancona 9 kW

1 999,00 zł

Cena regularna: 2 699,00 zł

Najniższa cena: 2 699,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW brązowa
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW brązowa

4 199,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 699,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy VERA EKO zieleń butelkowa 6kW
Piec kominkowy kaflowy VERA EKO zieleń butelkowa 6kW

4 499,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 4 400,00 zł
szt.
Produkt dnia
PRODUKTY DNIA - SUPER OFERTA
Piec kominkowy żeliwny ALBERTO 8.6 kW
Piec kominkowy żeliwny ALBERTO 8.6 kW

3 159,00 zł

szt.
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW

4 499,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 4 400,00 zł
szt.
Piec Kominkowy Żeliwny NORDFLAM AUGUSTA 7.8 kW CDP
Piec Kominkowy Żeliwny NORDFLAM AUGUSTA 7.8 kW CDP

3 598,00 zł

Cena regularna: 3 828,00 zł

Najniższa cena: 3 598,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulaminy

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KEFFNER.PL

WRAZ Z REGULAMINEM ŚWIADCZENIA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

30/10

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia i dostawa Towarów
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacja i gwarancja
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zmiana postanowień Regulaminu
§ 12 Postanowienia uzupełniające

 

  • 1 DEFINICJE
  1. Następujące pojęcia mają w Regulaminie poniższe znaczenie:
    1. Dni robocze– dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
    2. Konsument– Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do zawarcia Umowy, bez bezpośredniego związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Konto– uregulowana odrębnym regulaminem usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dzięki której Kupujący może nieodpłatnie skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie,
    4. Kupujący– podmiot, który zawiera ze Sprzedawcą Umowę pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych (tj. ukończony 18. rok życia) lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego albo bycia osobą prawną lub jednostką organizacyjną, niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
    5. Umowa – cywilnoprawna umowa sprzedaży zawierana przez Sprzedawcę z każdym Kupującym za pośrednictwem Serwisu,
    6. Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
    7. Przedsiębiorca uprzywilejowany– Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla Kupującego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przezeń działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i  Informacji o Działalności Gospodarczej.
    8. Regulamin– niniejszy regulamin, określający zasady dokonywania zakupów za pośrednictwem witryny keffner.pl.    
    9. Towar – to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu sprzedaży.
    10. Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, w ramach witryny dostępnej w sieci Internet pod adresem url  https://keffner.pl.
    11. Sprzedawca– Nordflam HS Sp. z o. o. z siedzibą w Cieszynie, pod adresem ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000998316, NIP 5482334149, nr REGON 072720741, kapitał zakładowy 100000,00 zł. 
    12. Ustawa o prawach konsumenta– polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2024.1796 t.j. z dnia 2024.12.06).        
    13. Kodeks cywilny– polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2024.1061 t.j. z dnia 2024.07.17).

 

  • 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Sklep funkcjonuje na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin Sklepu określa warunki sprzedaży towarów przez Sprzedawcę oraz składania przez Kupującego zamówień za pośrednictwem Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Serwisu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy prawo komunikacji elektronicznej oraz inne właściwe przepisy obowiązującego prawa polskiego.

 

  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Prawidłowe korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia wymagań technicznych systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługodawca wymaga:
    1. podłączonego do sieci Internet komputera z aktualnym oprogramowaniem,
    2. dostępu do przeglądarki internetowej,
    3. posiadania oraz dostępu do poczty elektronicznej,
    4. oprogramowania Windows Media Player najnowszej wersji, Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej.
  1. Sprzedawca udostępnia klientom możliwość nieodpłatnego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną (w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, t.j. Dz.U.2020.344; dalej: u.ś.u.d.e.), których treścią jest używanie funkcjonalności Sklepu – obejmujących w szczególności:
    1. udostępnianie zawartości Sklepu oraz dostęp do wyszukiwarki Towarów dostępnych w Sklepie,
    2. rejestrację i utrzymywanie Konta, w tym korzystanie z panelu zarządzania Kontem, monitorowanie zamówień,
    3. zawieranie ze Sprzedawcą umów sprzedaży Towarów dostępnych w Sklepie, w tym: wyboru towaru, wybór form płatności i dostawy, potwierdzenie zamówienia, finalizacja transakcji,
    4. komunikacji z Klientem drogą mailową,
    5. publikacja opinii w Sklepie za pośrednictwem formularza opinii.
  2. Zawarcie umów o świadczenie usług, o których mowa w powyżej, następuje poprzez zgłoszenie przez Klienta stosownego, indywidualnego żądania przekazu danych za pomocą sieci telekomunikacyjnej (co może nastąpić poprzez otwarcie witryny Sklepu, a w przypadku pozostałych usług wskazanych w §3 ust. 2 – poprzez uzupełnienie i zatwierdzenie stosownego formularza w obrębie Sklepu). Przedmiotowe umowy ulegają rozwiązaniu po ich całkowitym wykonaniu, a w przypadku usług o charakterze ciągłym – poprzez wypowiedzenie przez jedną ze Stron w każdym czasie.
  3. Klient zobowiązuje się do:
    1. niekorzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    2. korzystania ze serwisu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz Sprzedawcy.
  4. W przypadku niezadowolenia z działania funkcjonalności Sklepu, Klient ma możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną, na adres mailowy: keffner@nordflam.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn.
  5. Klient zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Sprzedawcę.
  6. Niniejszy Regulamin, w tym zwłaszcza niniejszy paragraf, stanowi jednocześnie regulamin usług wskazanych w ust. 1 rozumieniu art. 8 u.ś.u.d.e. i jest stale dostępny na witrynie Serwisu. Warunki utworzenia i usunięcia Konta Klienta określa § 4 poniżej.

 

  • 4 KONTO KLIENTA
  1. Klienci mają możliwość zarejestrowania się na witrynie Sklepu, co skutkuje założeniem Konta. Do założenia Konta może dojść w dowolnym, wybranym przez Klienta momencie, w szczególności przy składaniu pierwszego zamówienia, za pośrednictwem wybrania przycisku „zarejestruj się” lub w wybranym przez Klienta momencie za pośrednictwem Sklepu.
  2. Utworzenie Konta następuje poprzez:
    1. wypełnienie formularza „Rejestracja” dostępnego w Sklepie - wymagane jest przy tym podanie adresu e-mail oraz ustalenie hasła,
    2. zaakceptowanie treści Regulaminu oraz Polityki prywatności i polityki plików cookies,
    3. otrzymanie na wskazany adres e-mail informacji o utworzeniu konta i potwierdzenie rejestracji poprzez wybór przesłanego linku,
    4. w celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu, należy uzupełnić formularz „Twoje dane” oraz „Dane adresowe” za pośrednictwem Konta (wymagane dane obejmują: imię, nazwisko, adres, numer telefonu a w przypadku przedsiębiorców także firmę i NIP).
  1. Użytkownik może usunąć swoje Konto w każdym czasie poprzez wysłanie odpowiedniego wezwania na adres mailowy Sprzedawcy: keffner@nordflam.pl.  
  2. Sprzedawca może zawiesić lub usunąć Konto danego Klienta także w przypadku naruszenia przez niego Regulaminu, a w szczególności gdy Klient podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich.
  1. Usunięcie Konta nie wpływa na ważność wcześniejszych czynności prawnych, dokonanych przez Sprzedawcę z Klientem za pośrednictwem Sklepu.

 

  • 5 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za Towar, podanymi w polskich złotych.
  2. Koszty transakcji i dostarczenia Towaru ponosi Kupujący.
  3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze koszyka przed złożeniem zamówienia, a po wyborze sposobu dostarczenia Towaru oraz płatności, obejmuje cenę za zamówiony Towar wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności koszami dostawy (jeżeli znajdują zastosowanie) i kosztami transakcji. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Kupującego.
  4. Wybrany do kupienia Towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  5. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy Towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. W przypadku podjęcia ostatecznej decyzji o złożeniu Zamówienia na warunkach wyświetlonych przez Sklep, Klient powinien kliknąć „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Od tej chwili nie ma już możliwości zmiany treści zamówienia.
  7. Z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia zgodnie z procesem opisanym powyżej, do Klienta jest wysyłana wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawierająca pisemne potwierdzenie warunków złożonej oferty (zamówienia).
  8. Do zawarcia umowy sprzedaży wybranego Towaru(ów) między Klientem a Sprzedawcą dochodzi z chwilą akceptacji przez Sprzedawcę otrzymanego zamówienia.
  9. Potwierdzenie złożenia Zamówienia, o którym mowa w ust. 7, nie jest równoznaczne z akceptacją Zamówienia, o której mowa w ust. 8.

 

  • 5 PŁATNOŚCI
  1. Sprzedawca przewiduje sposoby płatności online (Klient powinien oznaczyć wybrany sposób płatności w formularzu zamówienia):
  2. Termin płatności należności przypada przed wysłaniem Towaru, chyba że Kupujący korzysta z metody płatności za pobraniem, tj. płaci gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
  3. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  4. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
  5. Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
    1. odstąpienia od Umowy przez Kupującego (Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego);
    2. rezygnacji przez Kupującego z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją;
    3. uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

 

  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA TOWARÓW
  1. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarcia Umowy sprzedaży Towarów objętych zamówieniem. Termin realizacji zamówienia wskazany jest za pośrednictwem funkcjonalności Sklepu.
  2. Czas realizacji zamówienia jest sumą czasu przekazania przesyłki dostawy i czasu dostawy przesyłki przez dostawcę. Przekazanie Towarów do dostawcy następuje w ciągu  2 – 4 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia. Czas, w którym zamówione Towary wydane zostaną Klientowi przez dostawcę, uzależniony jest od czasu przesyłki towaru do magazynu Sprzedawcy o jakim informacja znajduje się w Sklepie.
  3. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił Towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
  5. Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, pod adres podany przez Kupującego, zgodnie ze sposobem dostawy wybranym przez Kupującego.
  6. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy oraz wybranego sposobu płatności. Kupujący jest zawiadamiany o kosztach dostawy danego Towaru przed złożeniem zamówienia. Nadto, informacje o aktualnych stawkach są dostępne przez cały czas za pośrednictwem witryny Sklepu.
  7. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Kupującego z chwilą jego wydania Kupującemu.
  8. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  9. W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:
    1. za pośrednictwem JasFBG;
    2. do paczkomatów InPost.
  10. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w ust. 2 powyżej, Sprzedawca może poinformować o tym Kupującego pocztą elektroniczną i zwrócić Kupującemu całą otrzymaną sumę pieniężną – chyba, że Kupujący wyrazi zgodę na przedłużenie czasu otrzymania Towaru. Dotyczy to w szczególności Towarów wymagających dostosowania do indywidualnych potrzeb konkretnego Kupującego.
  11. Kupujący są proszeni o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia, iż jest ona uszkodzona lub wybrakowana – o odmowę odbioru i podpisanie odpowiedniego protokołu. Dla uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca oświadcza, że wykonanie wspomnianych czynności nie stanowi obowiązku Kupującego.
  1. Klient będący Przedsiębiorcą jest zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera, a przypadku stwierdzenia, iż jest ona uszkodzona lub wybrakowana – do odmowy odbioru i podpisania odpowiedniego protokołu. Wszelkie rozbieżności ilościowe lub obecność wad nieukrytych w przesyłce muszą być odnotowane w liście przewozowym i potwierdzone przez przewoźnika . W przypadku braku takiego wpisu na dokumencie dostawy, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady ilościowe lub wady jakościowe, nie będące wadami ukrytymi.
  1. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami:
    1. Termin dostawy, podany w Serwisie, jest wiążący pod warunkiem, że został potwierdzony przez Sprzedawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Klient może dochodzić od Sprzedawcy roszczeń tytułem nieterminowej dostawy pod warunkiem, że Sprzedawca nie dostarcza Towaru w umówionym terminie, a także w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Klienta w pisemnym wezwaniu, nie krótszym niż 14 dni od doręczenia dodatkowego wezwania,
    2. Termin dostawy może ulec wydłużeniu o czas trwania ewentualnych przeszkód spowodowanych siłami wyższymi, niezależnymi od Sprzedawcy, takimi jak czynniki przyrodnicze, epidemie, wojny, stany wyjątkowe, ograniczenia administracyjne, strajki, zamachy, awarie w dostawie prądu, przerwy w produkcji, uszkodzenia w transporcie, zamknięcia dróg, niedobory energii elektrycznej, niedobory materiałów i surowców, ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej, transport narzucone przez akty władz publicznych itp. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu ze wskazanych przyczyn,
    3. W braku odmiennej umowy, Klient ponosi odpowiedzialność za rozładunek Towaru z podstawionego środka transportu.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za załadunek oraz rozładunek ani za zapewnienie środków technicznych umożliwiających załadunek lub rozładunek przesyłki. Ewentualna pomoc ze strony kierowcy w czasie załadunku lub rozładunku przesyłki następuje na wyłączne ryzyko i odpowiedzialność Klienta będącego przedsiębiorcą.

 

  • 7 PRAWO ODSTĄPIENIA KONSUMENTA
  1. Kupujący, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Towaru zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia wejścia przez Kupującego uprzywilejowanego w posiadanie Towaru lub od dnia, w którym wskazania przez Kupującego uprzywilejowanego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie Towaru.
  2. Do zachowania terminów, o których mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed upływem terminu.
  3. Odstąpienie od Umowy sprzedaży Towaru następuje przez złożenie Sprzedawcy przez Kupującego uprzywilejowanego jednoznacznego oświadczenia.  Oświadczenie takie może zostać sporządzone na formularzu odstąpienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży Towaru przez Kupującego uprzywilejowanego w trybie opisanym w niniejszym paragrafie:
    1. Kupujący uprzywilejowany powinien odesłać Sprzedawcy Towar na adres niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży Towaru. Termin uważa się za zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem 14 dni.
    2. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w ramach odstąpienia od umowy, do jakich zalicza się w szczególności koszty opakowania, zabezpieczenia oraz nadania Towaru pokrywa Konsument.
    3. Sprzedawca zwróci Kupującemu uprzywilejowanemu wszelkie otrzymane od Kupującego uprzywilejowanego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru w ramach zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru przez Kupującego uprzywilejowanego. Sprzedawca zwróci płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku, Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
  5. Konsument nie ponosi kosztów zwrotu/odesłania towaru w wypadku spełnienia łącznie wszystkich poniższych przesłanek:
    1. umowa została zawarta poza lokalem Sprzedawcy,
    2. dostarczenie towaru Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał on w chwili złożenia zamówienia i zawarcia umowy,
    3. zachodzi niemożność odesłania towaru w zwykły sposób pocztą, z uwagi na charakter towaru.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Sprzedawca prosi o zwracanie Towaru na adres: ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
  8. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
  10. Sprzedawca zastrzega, że zwracany towar musi być nieużywany, pełnowartościowy oraz zabezpieczony na czas zwrotnego transportu – w takiej formie w jakiej został dostarczony do Kupującego (np. Towar powinien być spakowany na palecie, szyba powinna być zabezpieczona styropianem).
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje Kupującemu uprzywilejowanemu w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    3. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

  • 9 REKLAMACJA
  1. Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do wszystkich Klientów prowadzących działalność gospodarczą zawierających umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, posiadającą dla nich zawodowy charakter, z wyjątkiem Uprzywilejowanych przedsiębiorców oraz Konsumentów.
  2. Reklamacje można składać między innymi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: keffner@nordflam.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Mikołaja Kopernika 2C, 43-400 Cieszyn.
  3. W treści zgłoszenia reklamacyjnego Klient powinien podać:
    1. dane kontaktowe Klienta i osoby zgłaszającej reklamację,
    2. nr dokumentu fiskalnego (faktury lub paragonu) wystawionego w odniesieniu do towaru, którego dotyczy reklamacja,
    3. opis wady lub niezgodności Towaru z umową, w tym zwłaszcza: na czym wada/niezgodność polega, kiedy się ujawniła,
    4. dokumentację fotograficzną, w tym zdjęcie reklamowanego Towaru,
    5. czego Klient żąda w związku ze złożeniem reklamacji (np. naprawa lub wymiana Towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
    6. podstawę roszczeń Klienta (np. niezgodność Towaru z umową, gwarancja),
  1. przy czym brak któregokolwiek z powyższych elementów w zgłoszeniu reklamacyjnym, dokonanym przez Klienta będącego Konsumentem lub Uprzywilejowanym Przedsiębiorcą, nie stanowi przeszkody dla rozpatrzenia reklamacji.
  1. W przypadku zgłoszenia reklamacji:
    1. Klient będący Konsumentem lub Uprzywilejowanym Przedsiębiorcą, zgłaszający żądanie naprawy lub wymiany Towaru – zobowiązany jest udostępnić Sprzedającemu Towar, którego reklamacja dotyczy. Sprzedawca odbiera taki Towar na swój koszt.
    2. Klient będący Konsumentem lub Uprzywilejowanym Przedsiębiorcą, który składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy - niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy, na jego koszt, na adres siedziby Sprzedawcy pod adresem: ul. Mikołaja Kopernika 2C, 43-400 Cieszyn.
  2. Klient przed wysyłką Towaru w ramach reklamacji powinien odpowiednio zabezpieczyć urządzenie na czas transportu.
  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia dokonania zgłoszenia wraz z przekazaniem niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń – chyba, że z powszechnie obowiązujących przepisów wynika termin krótszy.
  2. Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa,

 

  • 10 GWARANCJA
  1. Towary dostępne w Sklepie mogą być objęte gwarancją przez Sprzedawcę lub podmiot trzeci (producenta lub dystrybutora).
  2. Sprzedawca wskazuje, iż w wypadku wystąpienia braku zgodności Towaru z umową Klientowi przysługują środki ochrony prawnej opisane w § 9 powyżej, gwarancja udzielona przez Sprzedawcę lub podmiot trzeci nie ma wpływu na wskazane środki ochrony prawnej.
  3. Warunki gwarancji określa każdorazowo karta gwarancyjna załączona do Towaru, dostępna również w Sklepie.

 

  • 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca, którego dane zostały wskazane w § 1 niniejszego Regulaminu. Klienci mogą nawiązać kontakt ze Sprzedawcą w sprawach związanych z ochroną danych osobowych za pośrednictwem nr tel. 725 022 022 lub poczty elektronicznej: keffner@nordflam.pl. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanym dalej RODO- przez okres prowadzenia działań nakierowanych na realizację celów w związku z którymi zostały zebrane.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    1. wykonywanie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, Umów sprzedaży lub innych umów zawartych na zasadach określonych w innych obowiązujących regulaminach w niniejszym Sklepie – w szczególności w związku z rejestracją Konta lub złożeniem zamówień. Podstawą przetwarzania w takich wypadku jest wykonanie umowy z klientem lub podjęcie działań na żądanie klienta przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. wykonywania ciążących na Sprzedawcy obowiązków prawnych, związanych w szczególności w zakresie prowadzenia właściwej dokumentacji księgowej oraz bezpieczeństwem produktów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    3. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    4. promowania towarów lub usług własnych, a także tworzenia zestawień, analiz i statystyk oraz dochodzenia roszczeń. Podstawą przetwarzania w takim wypadku jest prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane mogą być przetwarzane również przez Administratora w szerszym zakresie, w oparciu o zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W takim wypadku, osoba, której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem. Dane będą przetwarzane przez okres wynikający z treści zgody (lub też do dnia cofnięcia zgody, zależnie od tego co nastąpi wcześniej).
  5. W każdym przypadku ujawnienie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne – z zastrzeżeniem, że niektóre dane są niezbędne Sprzedawcy do wykonania Umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Serwisu.
  6. Dane osobowe klienta mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedawca będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być zwłaszcza: osoby obsługujące infrastrukturę lub systemy teleinformatyczne, podwykonawcy, osoby świadczące usługi związane z wykonaniem lub ulepszeniem procesu sprzedaży (np. pośrednicy płatności, banki, agencje reklamowe, kurierzy lub przewoźnicy), a także doradcy (np. w zakresie obsługi rachunkowej lub prawnej) lub audytorzy.
  7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób stanowiący profilowanie.
  8. Dane osobowe nie będą przekazywane przez Administratora do państw trzecich (poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
  9. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać Umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.

  1. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  2. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  3. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

  • 11 ZMIANA POSTANOWIEŃ REGULAMINU
  1. Sprzedawcy przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu ( w tym: załączników do Regulaminu) – z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uważa się w szczególności:
    1. zmianę funkcjonalności Sklepu;
    2. zmianę obowiązujących przepisów prawa;
    3. zmianę profilu działalności Sprzedawcy;
    4. zmianę rodzaju lub zakresu świadczeń (towarów lub usług) oferowanych za pośrednictwem Sklepu, bądź też sposobu realizacji owych oświadczeń.
  2. Kupujący. Którzy dokonali rejestracji i założyli Konto zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu, dokonanych w oparciu o ust.1, przy dokonaniu pierwszego logowania lub w formie odrębnego oświadczenia Sprzedawcy. W razie braku akceptacji zmian, Kupujący może przesłać Sprzedawcy stosowne oświadczenie – co skutkuje niezwłocznym usunięciem Konta.
  3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Kupujących, a w szczególności pozostaną bez wpływu na złożone zamówienia, które zostaną zrealizowane na zasadach dotychczasowych.

 

  • 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Wszelkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
  2. Wybór prawa polskiego dla umów zawartych na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie ogranicza praw tego Kupującego, przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znajdujących zastosowanie dla Konsumenta w sytuacji, w których nie ma miejsca wybór prawa. Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać.



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Nordflam HS Sp. z o o.
ul. Mikołaja Kopernika 2C

43-400 Cieszyn
adres e-mail: keffner@nordflam.pl

 

 

- Ja/My(*) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

 

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(data i podpis)

 

 

 

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Załącznik nr 2– Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego

 

Nordflam HS Sp. z o.o.

Ul. Mikołaja Kopernika 2C

43-300 Cieszyn

KRS: 0000998316

 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy o moim/naszej reklamacji Towaru [należy podać nazwę Towaru, numer paragonu/faktury, opisać wadę i wskazać datę jej stwierdzenia]:

 

 

Imię i nazwisko zgłaszającego

 

Adres zamieszkania zgłaszającego

 

Numer rachunku bankowego (na który ma nastąpić zwrot pieniędzy)

 

 

 

 

Do formularze reklamacyjnego prosimy o załączenie dowodu zakupu (paragon/faktura). O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową.

 

 

 

 

……………………………

(Data i podpis)

 




 

 

 

 

 

 

ZASADY DODAWANIA OPINII W SKLEPIE INTERNETOWYM KEFFNER.PL

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:

  1. Nordflam - Nordflam HS Sp. z o. o. z siedzibą w Cieszynie, pod adresem ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000998316, NIP 5482334149, nr REGON 072720741, kapitał zakładowy 100000,00 zł.
  2. Regulamin - niniejszy regulamin.
  3. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, w ramach witryny dostępnej w sieci Internet pod adresem: https://keffner.pl.
  4. Usługa – usługa świadczona nieodpłatnie przez Nordflam za pośrednictwem Sklepu internetowego, polegająca na umożliwieniu dodawania opinii o towarach i produktach dostępnych w Sklepie – stanowiąca usługę świadczoną drogą elektroniczną (w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U.2017.1219 t.j.).
  5. Opinia – funkcjonalność dostępna w ramach Usługi, umożliwia przesłanie Nordflam tekstowej opinii, która jest publikowana w ramach Sklepu.
  6. Użytkownik - osoba korzystająca ze Sklepu.

 

  • 2

Usługa świadczona drogą elektroniczną

  1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z Usługi.
  2. Usługa udostępniana jest wszystkim Użytkownikom. Sprzedawca nie zapewnia, iż publikowane opinie pochodzą od faktycznych nabywców lub korzystających z towaru.
  3. Celem skorzystania z Usługi Użytkownik powinien dysponować: urządzeniem umożliwiającym połączenie z Internetem i posiadającym system operacyjny, łączem internetowym oraz niezbędnym oprogramowaniem (przeglądarką internetową).
  4. Zawarcie umów o świadczenie Usługi następuje poprzez zgłoszenie przez Użytkownika stosownego, indywidualnego żądania przekazu danych za pomocą sieci telekomunikacyjnej. Żądania takie Użytkownik zgłasza poprzez uzupełnienie i zatwierdzenie stosownego formularza w obrębie Sklepu, a także zaakceptowanie treści niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności.
  5. Umowa o świadczenie Usługi ulega rozwiązaniu poprzez wypowiedzenie przez jedną ze Stron w każdym czasie. Stosowne oświadczenie, zawierające żądanie usunięcia opinii, może zostać przesłane przez Użytkownika do Nordflam np. pocztą elektroniczną, na adres: keffner@nordflam.pl – bez konieczności podawania przyczyny.
  6. Użytkownik zobowiązuje się powstrzymać od korzystania z Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie szkodliwego oprogramowania (malware) itd.
  7. W przypadku niezadowolenia z ze sposobu świadczenia Usługi, Użytkownik ma możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną, na adres: keffner@nordflam.pl. Użytkownik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Nordflam.

 

 

  • 3

Ocena towaru

  1. Użytkownik w ramach Usługi ma możliwość publikacji Oceny w postaci tekstowej opinii o produkcie, komentarza, recenzji.
  2. Treść Opinii powinna zostać sformułowana zgodnie z zasadami poprawności językowej. W konsekwencji, w treści opinii należy unikać zwłaszcza wypowiedzi sprzecznych z zasadami ortografii lub gramatyki języka polskiego, stosowania WIELKICH LITER itd.
  3. Zakazuje się zamieszczania w ramach opinii:
    1. treści bezprawnych, przez co rozumie się w szczególności treści:
  1. naruszające powszechnie obowiązujące przepisy.
  2. naruszające prawa osób trzecich, w tym zwłaszcza prawa wynikające z przepisów o ochronie dóbr osobistych (takich, jak: godność, cześć, prywatność, kult pamięci osoby zmarłej itd.), prawa autorskie, prawo do wizerunku itd.
  • powszechnie uznawanych za wulgarne lub obraźliwe
  1. mogące naruszać uczucia religijne, swobodę wyznania, swobodę myśli czy orientację seksualną innych osób
  2. dyskryminujące, w szczególności z uwagi na pochodzenie etniczne, płeć, wyznanie, rasę itd.
  3. promujące przemoc, pornografię lub też ekstremistyczny światopogląd (jak np. faszyzm, nazizm, komunizm itd.).
  • stanowiące niezamówioną informację handlową, w tym SPAM itd.
    1. odnośników do innych witryn internetowych (poza Serwisem),
    2. treści o charakterze komercyjnym (reklam, informacji o promocjach itd.).
  1. Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za przesłane Nordflam Opinie.
  2. Nordflam wyznacza elektroniczny punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną pod adresem: keffner@nordflam.pl.
  3. Niezależnie od powyższej formy komunikacji elektronicznej możliwy jest również kontakt telefoniczny pod nr 725 022 022.

 

  • 4

Prawa własności intelektualnej

  1. W przypadku, gdy dana opinia stanowi przedmiot praw własności intelektualnej, w tym zwłaszcza spełnia przesłanki do uznania jej za utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 3 1231 z późn. zm.) – Użytkownik z chwilą jej zamieszczenia w Sklepie udziela Nordflam licencji niewyłącznej na korzystanie z takiej opinii bez żadnych ograniczeń czasowych lub terytorialnych.
  2. Licencja, o której mowa w ust. 1, obejmuje korzystanie z opinii na wszelkich polach eksploatacji, w tym zwłaszcza w zakresie:
    1. utrwalania lub zwielokrotniania opinii za pomocą wszystkich znanych technologii.
    2. wprowadzania opinii do pamięci komputera
    3. publikowania opinii, a także rozpowszechniania jej na wszelkie sposoby, w tym zwłaszcza za pośrednictwem internetu – zarówno w obrębie Sklepu, jak i innych witryn internetowych.
  3. Nordflam ma prawo do przenoszenia licencji opisanej w niniejszym paragrafie na osoby trzecie, jak również do udzielania sublicencji – w szczególności na rzecz spółek powiązanych, a także operatorów serwisów agregujących opinie o produktach. Czynności te nie wymagają odrębnej zgody Użytkownika.

 

  • 5

Zgłaszanie nielegalnych treści

  1. Nordflam nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane na wniosek Użytkownika informacje stanowiące Opinię, w szczególności Nordflam nie posiada wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach publikowanych przez Użytkowników, nie monitoruje publikowanych w Sklepie opinii.
  2. Każdy Użytkownik ma możliwość skierowania do Nordflam zgłoszenia o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach.
  3. W wypadku, gdy po przeprowadzonej analizie zgłoszenia Nordflam poweźmie wiadomość o wystąpieniu okoliczności o jakich mowa w ust. 1, bezzwłocznie usunie nielegalną treść lub uniemożliwi do niej dostęp.
  4. Nordflam informuje o podjęciu działań opisanych w § 5 ust. 3 powyżej Użytkownika dokonującego publikacji opinii, wskazując w szczególności na:
    1. Nałożone ograniczenia w zakresie widoczności określonych informacji, w tym usuwanie treści, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści.
    2. Zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi w całości lub w części.
    3. Zawieszenie lub usunięcie Konta Użytkownika publikującego zgłoszoną Opinię.
  5. Informacja o podjęciu jakichkolwiek środków określonych powyżej będzie zawierała uzasadnienie wskazujące na powód podjęcia działania przez Nordflam.
  • 6

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia Usługi w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i jest stale dostępny w obrębie Sklepu.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Nordflam określa polityka prywatności – dostępna pod adresem https://keffner.pl/politykaprywatnosci.
  3. Nordflam przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu – z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uważa się w szczególności:
    1. zmianę sposobu świadczenia Usługi przez Nordflam lub
    2. zmianę obowiązujących przepisów prawa

- przy czym zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Użytkowników.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 - WZÓR ZGŁOSZENIA INFORMACJI NIELEGALNYCH

W celu usprawnienia procesu zgłaszania nielegalnych treści zachęcamy do przesyłania informacji zgodnie z poniższym wzorem. Skorzystanie z wzoru NIE JEST obowiązkowe.

 

ZGŁOSZENIE INFORMACJI NIELEGALNYCH

 

Imię i nazwisko zgłaszającego: ……………………….

Adres e-mail zgłaszającego: …………………………..

(Pola na dane zgłaszającego nie odnoszą się do zgłoszeń dotyczących informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE, tj. przestępstw seksualnych wobec dzieci i pornografii dziecięcej)

 

Adres/y URL, pod którym znajdują się zgłaszane przeze mnie treści: …………………………………………………………………………………………………

Ewentualne dodatkowe informacje, które pozwolą na zidentyfikowanie zgłaszanej treści: ……………………………………………………………

Uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których zarzucam, że zgłaszane informacje stanowią nielegalne treści:

 

 

Oświadczam, że w dobrej wierze powziąłem/powzięłam przekonanie, że informacje i zarzuty w moim zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

KARTA GWARANCYJNA

Spółka Nordflam HS Sp. z o. o. (dalej jako „Nordflam”  lub „Gwarant”) udziela gwarancji na sprawne działanie paleniska kominkowego.

WARUNKI GWARANCJI

  1. Gwarancji udziela Nordflam HS Sp. z o. o. z siedzibą w Cieszynie, pod adresem ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000998316, NIP 5482334149, nr REGON 072720741, kapitał zakładowy 100000,00 zł.
  2. Nordflam gwarantuje sprawne działanie paleniska kominkowego udzielana jest na okres 24 miesięcy na od daty zakupu urządzenia. Zakup winien być potwierdzony pieczątką punktu sprzedaży detalicznej i czytelnym podpisem sprzedawcy oraz pieczątką i podpisem firmy montującej urządzenie.
  3. Gwarancja udzielana jest na urządzenia zamontowane wyłącznie przez osoby lub firmy specjalizujące się w tego rodzaju działalności w sposób zgodny z:
    1. informacją techniczną,
    2. zaleceniami,
    3. instrukcją z informacją o bezpieczeństwie,
    4. informacją Techniczną.
  4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
    1. stosowania paliwa innego niż drewno,
    2. zalania paleniska wodą,
    3. gwałtownego rozpalania ognia w palenisku nie rozgrzanym,
    4. uszkodzeń mechanicznych,
    5. niewłaściwej konserwacji,
    6. korozji, nie zapewnienia należytej ochrony przed wilgocią,
    7. nieprawidłowego ciągu kominowego,
    8. wad powstałych na skutek niezastosowania się do zaleceń, instrukcji Nordflam, informacji o bezpieczeństwie lub informacji technicznej.
  5. Ponad powyższe Gwarancją nie są objęte następujące przypadki:
    1. występująca w zakresie obudowy kaflowej „pajęczyna” („harys”) - w tym przypadku do jej czyszczenia należy stosować suchą bawełnianą szmatkę lub ręcznik papierowy, nie należy rozpylać na powierzchnię kafli (zwłaszcza na ciepły piec) detergentów lub używać mokrej szmatki - wilgoć może spowodować, że małe, włosowate ryski ("harys”) staną się bardziej widoczne),
    2. uszkodzenie szyby ognioodpornej spowodowane wyłącznie niewłaściwą manipulacją lub konserwacją sprzętu,
    3. elementy ulegające naturalnemu zużyciu – sznury, uszczelki jakie podlegają regularnej wymianie,
    4. elementy paleniska (ruszt poziomy, ruszt pionowy - grzebień, ramka deflektora, wermikulit, deflektor szamotowy, ściany wewnętrzne i szuflada popielnika), których uszkodzenie może wystąpić w przypadku zastosowania niewłaściwego paliwa (innego niż drewno), nadmiernej eksploatacji paleniska lub niewłaściwego montażu urządzenia.
    5. Wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwacji urządzenia oraz innych przyczyn nie leżących po stronie producenta, mogą być usunięte wyłącznie na koszt Kupującego.
  6. Odpowiedzialność Nordflam z tytułu niniejszej gwarancji ograniczona jest do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości produktu, którego wada jest przedmiotem zgłoszenia, obliczonej według cen z dnia zakupu produktu przez Uprawnionego. Odpowiedzialność ta nie obejmuje jakichkolwiek szkód, które Uprawniony poniósł w związku z zakupem wadliwego produktu.
  7. Gwarancja jest udzielana na urządzenia zakupione i zainstalowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikającego z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Dz.U. Nr 2014, poz. 827 oraz Dz.u.2014, poz. 121 ze zm.). W sprawach nie uregulowanych niniejszą gwarancją, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl