Sprawdź produkty w super cenach!
Kociołek żeliwny myśliwski (10L) z pokrywą
Kociołek żeliwny myśliwski (10L) z pokrywą

398,99 zł

Cena regularna: 419,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł
szt.
Kociołek żeliwny myśliwski na ognisko (8L)
Kociołek żeliwny myśliwski na ognisko (8L)

217,98 zł

Cena regularna: 250,00 zł

Najniższa cena: 217,98 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW brązowa
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW brązowa

3 699,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Piec kominkowy NORDflam Palestro Czarne 7.6 kW
Piec kominkowy NORDflam Palestro Czarne 7.6 kW

1 299,00 zł

Cena regularna: 1 599,00 zł

Najniższa cena: 1 599,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW zielona
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW zielona

3 699,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO cappuccino 6kW
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO cappuccino 6kW

4 699,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy VERA EKO zieleń butelkowa 6kW
Piec kominkowy kaflowy VERA EKO zieleń butelkowa 6kW

4 699,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała

3 699,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Piec kominkowy żeliwny ALBERTO 8.6 kW
Piec kominkowy żeliwny ALBERTO 8.6 kW

2 999,00 zł

Cena regularna: 4 099,00 zł

Najniższa cena: 2 999,00 zł
szt.
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW
Piec kominkowy kaflowy NORDFLAM VERA EKO brązowa 6kW

4 699,00 zł

Cena regularna: 5 099,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Wkład kominkowy NORDFLAM LB 800 WENECJA PŁASZCZ WODNY
Wkład kominkowy NORDFLAM LB 800 WENECJA PŁASZCZ WODNY

3 999,00 zł

Cena regularna: 4 399,00 zł

Najniższa cena: 3 999,00 zł
szt.
Produkt dnia
PRODUKTY DNIA - SUPER OFERTA
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała
Piec kominkowy kaflowy ARTA EKO 6kW biała

3 699,00 zł

Cena regularna: 4 899,00 zł

Najniższa cena: 3 980,00 zł
szt.
Wkład kominkowy NORDFLAM LB 800 WENECJA PŁASZCZ WODNY
Wkład kominkowy NORDFLAM LB 800 WENECJA PŁASZCZ WODNY

3 999,00 zł

Cena regularna: 4 399,00 zł

Najniższa cena: 3 999,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty, reklamacje, gwarancja

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: keffner@nordflam.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Wszelkie koszty związane ze zwrotem/odesłaniem towaru ponosi Kupujący.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot należy dokonać na palecie, w sposób w jaki został dostarczony. Towar musi zostać należycie zabezpieczony do transportu m.in. paskowanie zapobiegające przesunięciu towaru, zabezpieczenie szyby przed uszkodzeniem itp.

Wszelkie koszty związane ze zwrotem/odesłaniem towaru ponosi Kupujący.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: keffner@nordflam.pl lub drogą pocztową na adres ul. Mikołaja Kopernika 2C 43-400 Cieszyn.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

GWARANCJA PIECE/WKŁADY:
  1. Czas trwania gwarancji:

    Gwarancja na sprawne działanie paleniska kominkowego udzielana jest na okres 24 miesięcy na od daty zakupu urządzenia. Zakup winien być potwierdzony pieczątką punktu sprzedaży detalicznej i czytelnym podpisem sprzedawcy oraz pieczątką i podpisem firmy montującej urządzenie.

  2. Gwarant zapewnia bezpłatną naprawę urządzenia w przypadku wystąpienia w okresie gwarancyjnym wad fabrycznych (montażowych lub produkcyjnych), powstałych podczas procesu produkcyjnego.

  3. Naprawa gwarancyjna jest bezpłatna, gwarant zapewnia ustosunkowanie się do reklamacji konsumenta w ciągu 14 dni od daty jej pisemnego zgłoszenia, a jej załatwienie nastąpi w możliwie najkrótszym terminie. Jeżeli usunięcie wady wymaga znacznego nakładu pracy lub sprowadzenia części zamiennych, czas ten może ulec wydłużeniu, o czym składający reklamację zostanie powiadomiony.

  4. Wady i uszkodzenia sprzętu należy zgłaszać pisemnie w punkcie sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Kupujący zobowiązany jest przedłożyć prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. Należy dołączyć zdjęcie lub film uwidaczniający powstałą wadę.

  5. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za brak sprawności oraz uszkodzenia powstałe na skutek wadliwego (niezgodnego z instrukcją instalacji i obsługi oraz przepisami prawa) zainstalowania i eksploatacji sprzętu.

  6. Gwarancja udzielana jest na urządzenia zamontowane wyłącznie przez firmy specjalizujące się w tego rodzaju działalności.

W szczególności gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:

  • stosowania paliwa innego niż drewno,

  • zalania paleniska wodą,

  • gwałtownego rozpalania ognia w palenisku nie rozgrzanym,

  • uszkodzeń mechanicznych,

  • niewłaściwej konserwacji,

  • korozja – piec należy chronić przed wilgocią,

  • nieprawidłowego ciągu kominowego,

  • wad powstałych na skutek transportu.

 

Gwarancją nie są objęte:

  • obudowa kaflowa, na której może pojawić się charakterystyczna „pajęczyna” zwana „harysem”;

    do czyszczenia kafli należy używać suchej bawełnianej szmatki lub ręczników papierowych; nie należy rozpylać na powierzchnię kafli (zwłaszcza na ciepły piec) detergentów lub używać mokrej szmatki - wilgoć może spowodować, że małe, włosowate ryski ("harys”) staną się bardziej widoczne,

  • szyba witroceramiczna – uszkodzenie szyby może być spowodowane wyłącznie niewłaściwą manipulacją lub konserwacją sprzętu i jako takie nie podlega gwarancji,

  • sznury, uszczelki – ulegają naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji - należy je wymieniać

  • elementy paleniska (ruszt poziomy, ruszt pionowy - grzebień, ramka deflektora, wermikulit, deflektor szamotowy, ściany wewnętrzne i szuflada popielnika), których uszkodzenie może wystąpić w przypadku zastosowania niewłaściwego paliwa (innego niż drewno), nadmiernej eksploatacji paleniska lub niewłaściwego montażu urządzenia.

7. Wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego montażu, użytkowania lub konserwacji urządzenia oraz innych przyczyn nie leżących po stronie producenta, mogą być usunięte wyłącznie na koszt użytkownika.

8. Gwarancja jest udzielana na urządzenia zakupione i zainstalowane na terenie RP.

9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikającego z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Dz.U. Nr 2014, poz. 827 oraz Dz.u.2014, poz. 121 ze zm.). W sprawach nie uregulowanych niniejszą gwarancją, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Więcej informacji znajduje się w dołączonej instrukcji.

 

 GWARANCJA KOCIOŁKI/PŁYTY ŻELIWNE:

  1. Czas trwania gwarancji:

    Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy na od daty zakupu urządzenia.

  2. Gwarant zapewnia ustosunkowanie się do reklamacji konsumenta w ciągu 14 dni od daty jej pisemnego zgłoszenia, a jej załatwienie nastąpi w możliwie najkrótszym terminie. Jeżeli usunięcie wady wymaga znacznego nakładu pracy lub sprowadzenia części zamiennych, czas ten może ulec wydłużeniu, o czym składający reklamację zostanie powiadomiony.

  3. Wady i uszkodzenia należy zgłaszać pisemnie w punkcie sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Kupujący zobowiązany jest przedłożyć dowód zakupu wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym. Należy dołączyć zdjęcie/film uwidaczniający wadę.

  4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek wadliwego (niezgodnego z instrukcją instalacji i obsługi oraz przepisami prawa).

  5. Gwarancja jest udzielana na urządzenia zakupione i zainstalowane na terenie RP.

     

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikającego z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Dz.U. Nr 2014, poz. 827 oraz Dz.u.2014, poz. 121 ze zm.). W sprawach nie uregulowanych niniejszą gwarancją, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl